ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
«29» січня 2018 року № 02-04/04
вакантної посади державної служби категорії «В»,
секретаря судового засідання
Печенізького районного суду
Харківської області
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 05.09.2017 року № 2646/0/15-17 та з метою об’єктивного оцінювання особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей кандидатів на зайняття вакантної посади державної служби
Н А К А З У Ю :
- забезпечити оприлюднення оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Печенізького районного суду Харківській області;
- надіслати до міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях даний наказ та умови проведення конкурсу в електронній формі, скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx на електронну адресу vacancy8@nads.gov.ua ( додаток 1 ).
Керівник апарату суду В.М. Стадник
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Печенізького районного суду
Харківської області
№ 02-04/04 від 29 січня 2018 року
УМОВИ
проведення конкурсу на заняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря судового засідання
Печенізького районного суду Харківської області
(на період відпустки для догляду за дитиною
до досягнення нею трирічного віку )
Загальні умови
|
||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. 2. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. 3. Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. 4. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. 5. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. 6. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання. 7. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. 8. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд.
9. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. 10. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. 11. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. 12. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, старшого секретаря, що стосуються організації розгляду судових справ. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3500 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, щомісячна премія. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) Копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовується заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України ” Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5)оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2017 рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
62801 Харківська область, смт Печеніги вул. Незалежності, 48а Печенізький районний суд Харківської області. о 09.00 год 16 лютого 2018 року |
|
Прізвище, ім’я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Стадник Віталіна Михайлівна тел. (05765) 6 -10-30 E-mail: inbox@pc.hr.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Освіта |
Освіта в галузі права |
2. |
Професійні знання |
1)у сфері діловодства в місцевих загальних судах; 2)володіння знаннями експлуатації комп’ютерної техніки. |
3. |
Якісне виконання поставлених завдань |
1)вміння працювати з інформацією; 2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 3)вміння вирішувати комплексні завдання; 4)вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
4. |
Командна робота та взаємодія |
1)вміння працювати в команді; 2)вміння ефективної координації з іншими |
5. |
Сприйняття змін |
1)виконання плану змін та покращень; 2)здатність приймати зміни та змінюватися |
6. |
Технічне вміння
|
Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою |
7. |
Особистісні компетенції
|
1) Відповідальність; 2) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 3) дипломатичність та гнучкість; 4) вміння працювати в стресових ситуаціях; 5)наполегливість. |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 4) Закон України „Про очищення влади”; 5) Закон України „Про судоустрій та статус суддів”; 6) Закон України „Про доступ до публічної інформації” 7) Закон України „Про звернення громадян”; |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції |
1)Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Кри та Вищому спеціалізованому суді України з рогляду цивільних і кримінальних справ 2)Положення про автоматизовану систему документообігу |
Керівник апарату Печенізького
районного суду Харківської області В.М.Стадник
ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
«24» травня 2017 року № 02-04/16
вакантної посади державної служби категорії «В»,
секретаря Печенізького районного суду
Харківської області
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, з метою об’єктивного оцінювання особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей кандидатів на зайняття вакантної посади державної служби
Н А К А З У Ю :
- забезпечити оприлюднення оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Печенізького районного суду Харківській області;
- надіслати до міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях даний наказ та умови проведення конкурсу в електронній формі, скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx на електронну адресу vacancy8@nads.gov.ua ( додаток 1 ).
Керівник апарату суду В.М. Стадник
Додаток 1
до наказу Печенізького районного суду
Харківської області
від 24 травня 2017 року № 02-04/16
УМОВИ
проведення конкурсу на заняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря суду
Печенізького районного суду Харківської області
Загальні умови
|
Посадові обов’язки |
У межах повноважень згідно із Законом України «Про державну службу», іншими законами України вирішує питання: 1. Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 2. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. 3. Веде номенклатурні справи суду. 4. Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. 5. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання справах, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. 6.Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. 7. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи. 8. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду кримінальних справ.
9. Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду. 10. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. 11. Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду, відповідно до встановленого порядку. 12. Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів. 13. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду справ та матеріалів. 14. На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату виконує його обов'язки. 15. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
|||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, щомісячна премія. |
|||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строково |
|||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) Копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовується заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України ” Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік; 7)посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. Строк подання документів: 24 календарні дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
20 червня 2017 року о 09.00 год. За адресою: Харківська область, смт Печеніги вул. Незалежності, 48а |
|||
Прізвище, ім’я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Стадник Віталіна Михайлівна тел. (05765) 6 -10-30 E-mail: inbox@pc.hr.gov.ua
|
|||
Вимоги до професійної компетентності |
||||
Загальні вимоги |
||||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
||
2. |
Досвід роботи |
|
||
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою
|
||
Спеціальні вимоги |
||||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
|
||
2. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 4) Закон України „Про очищення влади”; 5) Закон України „Про судоустрій та статус суддів”; 6) Закон України „Про доступ до публічної інформації” 7) Закон України „Про звернення громадян”; |
||
3. |
Професійні чи технічні знання |
Правила ділового етикету та ділової мови |
||
4. |
Якісне виконання поставлених завдань |
1)вміння працювати з інформацією; 2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 3)вміння вирішувати комплексні завдання; 4)вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
||
5. |
Командна робота та взаємодія |
1)вміння працювати в команді; 2)вміння ефективної координації з іншими |
||
6. |
Сприйняття змін |
1)виконання плану змін та покращень; 2)здатність приймати зміни та змінюватися |
||
7. |
Технічне вміння
|
Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою
|
||
8. |
Особистісні компетенції
|
1) Відповідальність; 2) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 3) дипломатичність та гнучкість; 4) вміння працювати в стресових ситуаціях; 5)наполегливість. |
||
Керівник апарату Печенізького
районного суду Харківської області В.М.Стадник
ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
«23» червня 2017 року № 02-04/20
вакантної посади державної служби категорії «В»,
секретаря Печенізького районного суду
Харківської області
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, з метою об’єктивного оцінювання особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей кандидатів на зайняття вакантної посади державної служби
Н А К А З У Ю :
- забезпечити оприлюднення оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Печенізького районного суду Харківській області;
- надіслати до міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях даний наказ та умови проведення конкурсу в електронній формі, скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx на електронну адресу vacancy8@nads.gov.ua ( додаток 1 ).
Керівник апарату суду В.М. Стадник
Додаток 1
до наказу Печенізького районного суду
Харківської області
від 23 червня 2017 року № 02-04/20
УМОВИ
проведення конкурсу на заняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря суду
Печенізького районного суду Харківської області
Загальні умови
|
Посадові обов’язки |
У межах повноважень згідно із Законом України «Про державну службу», іншими законами України вирішує питання: 1. Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду. 2. Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків. 3. Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду. 4. Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ. 5. Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій. 6. Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання. 7. Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання. 8. Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення. 9. Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівнику апарату суду про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду. 10. Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату суду формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду. 11.Вносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду. 12. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. 13. Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду. 14. Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав. 15. Проводить навчання з працівниками канцелярії суду. 16. Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 17.На час тимчасової відсутності керівника апарату суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов’язки. 18. Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 2649 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, щомісячна премія. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроково |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) Копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовується заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України ” Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік; 7)посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. Строк подання документів: 15 календарні дні з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
13 липня 2017 року о 09.00 год. За адресою: Харківська область, смт Печеніги вул. Незалежності, 48а |
||
Прізвище, ім’я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Стадник Віталіна Михайлівна тел. (05765) 6 -10-30 E-mail: inbox@pc.hr.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності |
|||
Загальні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2. |
Досвід роботи |
|
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 4) Закон України „Про очищення влади”; 5) Закон України „Про судоустрій та статус суддів”; 6) Закон України „Про доступ до публічної інформації” 7) Закон України „Про звернення громадян”; |
|
3. |
Професійні чи технічні знання |
Правила ділового етикету та ділової мови |
|
4. |
Якісне виконання поставлених завдань |
1)вміння працювати з інформацією; 2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 3)вміння вирішувати комплексні завдання; 4)вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
|
5. |
Командна робота та взаємодія |
1)вміння працювати в команді; 2)вміння ефективної координації з іншими |
|
6. |
Сприйняття змін |
1)виконання плану змін та покращень; 2)здатність приймати зміни та змінюватися
|
|
7. |
Технічне вміння
|
Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою
|
|
8. |
Особистісні компетенції
|
1) Відповідальність; 2) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 3) дипломатичність та гнучкість; 4) вміння працювати в стресових ситуаціях; 5)наполегливість. |
|
Керівник апарату Печенізького
районного суду Харківської області В.М.Стадник
ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
«01» листопада 2017 року № 02-04/38
вакантної посади державної служби категорії «В»,
секретаря судового засідання
Печенізького районного суду
Харківської області
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 05.09.2017 року № 2646/0/15-17 та з метою об’єктивного оцінювання особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей кандидатів на зайняття вакантної посади державної служби
Н А К А З У Ю :
- забезпечити оприлюднення оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Печенізького районного суду Харківській області;
- надіслати до міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях даний наказ та умови проведення конкурсу в електронній формі, скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx на електронну адресу vacancy8@nads.gov.ua ( додаток 1 ).
Керівник апарату суду В.М. Стадник
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Печенізького районного суду
Харківської області
№ 02-04/38 від 01 листопада 2017 року
УМОВИ
проведення конкурсу на заняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря судового засідання
Печенізького районного суду Харківської області
(на період відпустки для догляду за дитиною
до досягнення нею трирічного віку )
Загальні умови
|
||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. 2. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. 3. Перевіряє наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. 4. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. 5. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. 6. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання. 7. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. 8. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд.
9. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. 10. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. 11. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. 12. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, старшого секретаря, що стосуються організації розгляду судових справ. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 2649 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, щомісячна премія. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) Копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовується заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України ” Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5)оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2016 рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
62801 Харківська область, смт Печеніги вул. Незалежності, 48а Печенізький районний суд Харківської області. о 09.00 год 17 листопада 2017 року |
|
Прізвище, ім’я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Стадник Віталіна Михайлівна тел. (05765) 6 -10-30 E-mail: inbox@pc.hr.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Професійна компетентність |
||
1. |
Освіта |
Освіта в галузі права |
2. |
Професійні знання |
1)у сфері діловодства в місцевих загальних судах; 2)володіння знаннями експлуатації комп’ютерної техніки. |
3. |
Якісне виконання поставлених завдань |
1)вміння працювати з інформацією; 2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 3)вміння вирішувати комплексні завдання; 4)вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
4. |
Командна робота та взаємодія |
1)вміння працювати в команді; 2)вміння ефективної координації з іншими |
5. |
Сприйняття змін |
1)виконання плану змін та покращень; 2)здатність приймати зміни та змінюватися |
6. |
Технічне вміння
|
Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою |
7. |
Особистісні компетенції
|
1) Відповідальність; 2) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 3) дипломатичність та гнучкість; 4) вміння працювати в стресових ситуаціях; 5)наполегливість.
|
Професійні знання |
||
1. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 4) Закон України „Про очищення влади”; 5) Закон України „Про судоустрій та статус суддів”; 6) Закон України „Про доступ до публічної інформації” 7) Закон України „Про звернення громадян”; |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції |
1)Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Кри та Вищому спеціалізованому суді України з рогляду цивільних і кримінальних справ 2)Положення про автоматизовану систему документообігу |
Керівник апарату Печенізького
районного суду Харківської області В.М.Стадник